Pages

Monday, November 25, 2013

GLA Complex

 
Nama Produk : GLA Complex
Kandungan sebotol : 60 kapsul
Cadangan sajian :1 capsul

GLA ( Asid Linolenik Gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel*
  • Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid*
  • Menyokong sistem imun 
  • Setiap kapsul Shaklee GLA Complex mengandungi asid lemak utama daripada campuran minyak borage, minyak bunga matahari dan vitamin E, serta Shaklee Guard, iaitu sistem antioksidan semula jadi Shaklee yang eksklusif untuk memastikan keberkesanan penuh dan kesegarannya.

Saya pernah ditanya, adakah Shaklee mempunyai produk seperti EPO (Evening Primrose Oil)?

Jawapannya adalah YA.. iaitu GLA Complex.
EPO adalah antara supplement yang kebiasaannya diambil oleh wanita untuk tujuan kecantikan kulit dan masalah kitaran haid. Tahukah anda, bukan bahan EPO itu sendiri yang membantu dalam permasalahan wanita. Sebaliknya, adalah bahan bernama Gamma Linoleic Acid (GLA) yang diekstrak dari bunga Primrose Oil yang memainkan peranan yang penting. Disebabkan itulah produk ini diberi nama GLA complex, kerana yang memainkan peranan yang utama adalah GLA itu sendiri.

credit to: mychibibox

*Fann YY, Chapkin RS. Importance of dietary gamma-linolenic acid in human health and nutrition. Journal of Nutrition. 7998;128:1411-1414

Produk ini juga membantu untuk mereka yang mengalami masalah senggugut dan juga masalah kitaran haid tidak teratur.


Anda berminat? Hubungi saya untuk keterangan lanjut.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hubungi kami di ultramin12@gmail .com,
atau SMS/Whatsapp saya di 019-2477645 (Aza).
COD(Cash on delivery) area Kulaijaya, Senai, Skudai
Area Bandar Seri Alam, Pasir Gudang (Weekdays only)

and Johor Bahru area for serious buyer
Shaklee ID: 951622



No comments: