Saturday, June 20, 2009

3 minggu berlalu..

oho... rase cam lamer gler 3 minggu masuk keje.
ade hari bosan gler, ade hari rase cam semangat nak keje..
tapi malas nak g tuh byk la. masuk2 keje jer, diorg bgtau kene takeover keje org yg nak berenti. aiyarkk... rase besar la plak t/jawab.

so far keje ok la... dah kenal kawan baru.
cume nyer... bile balik dah petang, balik dah rase penat. padahal keje duduk ajer.. aissshhhh...
biler jumpe org yg dah lama tak jumpe, ayat yg diorg mesti cakap
"dah gemuk ek skang..."
letih nak dengar, tapi tu lah hakikatnye..terima jer aa
kamera sumer kat kg, takde bawak kat sini. jd nyer tade aa gambar yg blh di upload.

to en hasben... i know u can do it!!!

Tuesday, June 2, 2009

a new life has begun..

owhhh... HARI JADI AIMAN.. otanjyoubi omedetou gozaimasu!!!

sudah dua hari melaporkan diri kat sini.
dapat la kawan baru, tp nyer diorg masuk bahagian lain2.
so far, tade aktiviti sgt sbb HR sgt busy dgn kedatangan org dr seberang itu.
mungkin esok baru tau masuk section mane dlm R&D neh kot.
agak berdebar2...hehehhe

untuk kawan2 yg grad dr japan...
sape nak keje kat panason*c senai????
sila mail saya as soon as possible ek.
diorg nak 4 org.

en sayang.. gambatte ne. kite pun cuba utk menyesuaikan diri kat new environment neh.